Kampanie stacjonarne/reklama stacjonarna

Reklama stacjonarna to sposób na zbudowanie wizerunki marki, a także trafienie do potencjalnych klientów. Dzięki różnym formom tego rodzaju marketingu można w skuteczny sposób promować usługi oraz produkty, co przekłada się na widoczny zysk.

Kampanie stacjonarne to m.in. banery czy ulotki. Dzięki temu potencjalny klient zauważy reklamę, zarówno poruszając się samochodem czy komunikacją miejską, jak i przechadzając się ulicą. Co więcej, ulotki dają możliwość zapoznania się z ofertą firmy w dowolnym momencie. Reklama stacjonarna oprócz korzystnej ceny oraz elastyczności to m.in.: 

  • budowanie wizerunku marki,
  • pozyskiwanie klientów,
  • skracanie dystansu pomiędzy firmą a klientem.

Reklama stacjonarna to także logo firmy umieszczone np. na koszulce czy kubku. Dzięki takim elementom powstaje pozytywny obraz danej marki w świadomości potencjalnych klientów, a firma może wyróżnić się na tle konkurencji.